New England hus

New England hus

onsdag 25 mars 2015

Bilder från kund - Attefallshuset Leonor

Det är alltid lika roligt att få bilder från kunder som har byggt enligt ritningarna jag gjort. Jag har tidigare visat när detta Attefallshuset som heter Leonor var under uppbyggnad. 
Nu är det klart och till min glädje har jag fått nya bilder tillskickade.

Här står hon - klar att användas:


Snygg - både dag och natt:




 Dom som har satt upp detta Attefallshus är DMB Bygg i Norrköping.


Kunden kommer använda sitt Attefallshus som kontor, men visst kan man använda det som bostad om man skulle önska. Det har vatten, avlopp och är vinterbonad.
Detta är ett bygglovsfritt komplementhus på 25 kvadratmeter.


Inget fel på den utsikten när man sitter och jobbar:


Fler inredningsbilder:





Jag har tidigare skrivit om detta attefallshus. Bilder från när det stod där som ett skal samt 3D bilder från hur jag hade ritat det i datorn visas HÄR.

Önskar du se fler av mina Attefallshus som jag säljer kompletta arkitekt och konstruktionsritningar till? Besök då min hemsida HÄR.