New England hus

New England hus

torsdag 5 mars 2015

Attefallshuset Leonor börjar ta form

Det är så himla roligt att få se bilder från kunder hur deras projekt utvecklas. Här är senaste bild från ett bygge där Attefallshuset Leonor tar form.


Visst blir det läckert? Och vilken vackert utsikt och tomt! Kunden har lovat mig fler bilder när det börjar bli mer klart! Det är så himla roligt att få följa projekten. Jag tycker huset ser rätt så stort ut. Kan det bli så att verkligheten blir bättre än ritningen?

Snart ser det såhär ut ......


och snart får dom fira med att flytta in i sitt bygglovsfria komplementhus:


Nu kommer ju kunden inreda sitt Attefallshus precis som dom vill. 
Här är mina förslag till inredning av Attefallshuset Leonor:




Leonor är ett rymligt och öppet Attefallshus. Trots sina stora fönster finns det ytor som är lite mera avskärmade.


Hoppas kunden blir nöjd med sitt Attefallshus.

Planlösningen på nedre plan:


Sovloftets planlösning:


Jag har sålt en hel del ritningar på olika bygglovsfria komplementhus och jag hoppas fler bilder "ramlar" in från mina kunder nu när dom håller på att färdigställas.

För mig är en bild som en liten present som jag blir väldig glad för! Det är så roligt att få vara med att skapa andras drömmar!

Titta på mitt företags hemsida för fler Attefallshus som jag säljer ritningar till!