New England hus

New England hus

fredag 2 september 2016

En tårta med tryck!

Det är dom där överraskande sakerna som glädjer mest. Ett tårbud ringde precis och sa att han stod utanför vår grind med en tårtleverans! Oj - inte hade väl jag beställd tårta?
Min kund, Rubanken fastigheter hade skickat denna vackra tårta med tryck från deras stora projekt av bostadsrättshusen i klassisk stil i Vikingshill där jag har ritat husen!


Åh, vad glad jag blir och alldeles varm inombords!
Att jag älskar tårta med marsipan är en extra bonus!

Jag älskar även mina kunder :-)

Jag har tidigare bloggat och visat bilder av detta projekt med 3 bostadshus som innehåller 4 lägenheter vardera samt 2 garage. Fler bilder av projektet som nu har fått beviljad bygglov hittar du HÄR. Jag kommer följa och blogga om detta projekt längre fram.


Då jag sitter alldeles ensam här på jobbet skulle jag kanske vänta med att ta en tårtbit till familjen ramlar in i eftermiddag. Eller så tar jag en tårtbit nu till förmiddagskaffet och bara njuter i solen! Ja, det gör jag .....


Fikarummet utanför mitt kontor!



Ha en riktig trevlig helg! Jag är lite extra glad!